CEDETAŞ işletmenizin bünyesinde veya uzaktan servis aramaları şeklinde ürün veya sistem onarımları, rutin bakım ve yazılım yükseltmeleri dahil olmak üzere aşağıdaki satış sonrası hizmetleri de sağlar. Dünyaca tanınmış üreticilerin markalı ürünlerinin distribütörü konumundaki CEDETAŞ, aynı zamanda yetkili teknik servis sağlayıcısıdır.
Servis Çağrıları
İşletmeniz için kurulan sistemin istenildiği gibi çalışmaması durumunda ilk adım, arızanın nereden kaynaklandığının hızlıca araştırılıp tespit edilmesidir.
Sistem arızaları kullanıcı hatası, elektrik, mekanik, ağ, yazılım, siber güvenlik arızaları veya ortam değişikliklerinden kaynaklanabilir. Kaynağın belirsiz olduğu durumlarda, arızanın kök nedenini belirlemek için CEDETAŞ işletmenize gelerek servis vermesi için aranabilir veya uzaktan erişim yöntemiyle sisteminize destek verilebilir.
Ürün veya Sistem Onarımları
Bir ürünün mekanik veya elektrik arızası nedeniyle çalışmaması durumunda CEDETAŞ ekipleri işletmenize gelerek veya kendi tesislerinde onarım hizmeti verebilir. Bir yazılım arızası durumunda, CEDETAŞ uzaktan, online sistem denetimi ve yönetimi hizmeti de sunabilir.
Arızanın niteliğine, ürünün ekonomik ömrüne, garanti kapsamında olup olmadığına ve onarım maliyetine bağlı olarak CEDETAŞ, ürünü onarma, değiştirme veya yükseltme teklifinde bulunabilir.
Sistem Güncellemeleri
Endüstriyel süreçler ve teknolojik gelişmeler doğrultusunda yapılan yazılım ve donanım güncellemeleri kullanıcılara çok çeşitli avantajlar sunabilir. Müşterilerimizin bu fırsatlardan yararlanmak istemesi durumunda CEDETAŞ, güncellenmiş olan yazılımı ve etkilenebilecek diğer sistem parametrelerini temin etmeyi ve yapılandırmayı teklif edebilir.
|