CEDETAŞ, yerinde veya uzaktan servis aramaları, ürün veya sistem onarımları ve rutin bakım dâhil olmak üzere, bir dizi satış sonrası hizmet ve garanti sağlar. CEDETAŞ, aynı zamanda üretimini ve distribütörlüğünü yaptığı markaların yetkili teknik servis sağlayıcısıdır.
Servis Çağrıları
Sistemin istenildiği gibi çalışmaması durumunda ilk adım, arızanın ana sebebini aramak ve tespit etmektir. Sistem arızaları genellikle kullanıcı hatası, elektrik arızaları, mekanik arızalar veya çevresel değişikliklerden kaynaklanabilir. Kaynağın belirsiz olduğu durumlarda, arızanın kök nedenini belirlemek için CEDETAŞ aranarak tesisinize gelmesi için çağrılabilir veya uzaktan oturum açılabilir.
Ürün veya Sistem Onarımları
Bir ürünün mekanik veya elektrik arızası nedeniyle çalışmaması durumunda CEDETAŞ ya tesisinize gelerek yerinde veya kendi tesislerinde onarım hizmeti verir.
CEDETAŞ, arızanın niteliğine, ürünün ekonomik ömrüne, garanti kapsamında olup olmadığına ve onarım maliyetine bağlı olarak ürünü onarma, değiştirme veya yükseltme teklifinde bulunabilir.
|